Η Μαγεια Του Χειροποιητου!

Θυμαμαι απο τοτε που πηγαινα σχολειο ειχα μανια με το κολλαζ!!Και τι δεν εφτιαχνα στους δικους μου ανθρωπους!Καθε φορα που ηθελα να τους δωρισω κατι η απλως να εκφρασω τα συναισθηματα μου εφτιαχνα δημιουργιες με φωτογραφιες , χρυσοσκονες ,σχεδιακια με ο,τι μπορειτε να φανταστειτε!!

Μετα μεγαλωσα…….και αυτη η καλλιτεχνικη ταση εμεινε καλα κρυμμενη μεσα μου.Μεχρι που γνωρισα το scrapbooking!Και μου ηρθαν τοσες ιδεες στο μυαλο και ολο ελεγα θα κανω αυτο….εκεινο θα ηταν ωραιο…..και ολα εμεναν ιδεες…….Καθολου χρονος!Το μωρο μικρο ,απαιτουσε ολη την ενεργεια και την προσοχη μου , η δουλεια μου επαιρνε τον περισσοτερο χρονο μου……και εγω μαραζωνα!Μεχρι που πηρα την δυσκολη αλλα πιο καλη αποφαση απο τοτε που εγινα μαμα!!Να γινω full time mommy!!Τουλαχιστον οσο μας επαιρνε οικονομικα!!

Και ξαφνικα μια φιλη ανοιγει μαγαζι.Κι ερχεται η ερωτηση κλειδι!Εσυ που πιανει το χερι σου δεν δοκιμαζεις να μου φτιαξεις πραγματακια για κοριτσακια??

Και το ταξιδι της δημιουργιας ξεκινησε!!Ο Δημητρακης μεγαλωσε και τωρα πια περναει χρονο και μαθαινει τα μυστικα της δημιουργιας με την μαμα αλλα και τον μπαμπα!!

Αυτα ειναι τα πρωτα δειγματα της δουλειας μας!!!!!!!!Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Ελπιζω σε περισσοτερες δημιουργιες και μεσα απο αυτο το μαγικο ταξιδι να συναντησω δημιουργικους και αξιολογους ανθρωπους!!

Τα λεμε συντομα

Φιλια

One thought on “Η Μαγεια Του Χειροποιητου!

  1. Μπράβο Μαρία!
    είναι όλα υπέροχα!

    χαίρομαι που μπορείς να ασχοληθείς μέσα στο σπίτι σου με κάτι τόσο δημιουργικό και ταυτόχρονα να μην λείπεις καθόλου από το παιδάκι σου.

    Αλεξία

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

