#Φωτογραφισε το

Απο τοτε που θυμαμαι τον ευατο μου ειχα παντα στενη σχεση με την καμερα και μια μαμα να τρεχει απο πισω μου και να με φωτογραφιζει!Πολλες φορες μαλιστα πεταγοταν απο το πουθενα μπροστα μου!!

Τοτε θυμαμαι καμμια φορα γκρινιαζα , τωρα που τις βλεπω χαμο – χαζογελαω!!

Το #φωτογραφισε το το εμαθα απο εσας φιλες μου που ανηκετε στην γλυκεια παρεα των μαμαδο-blogs και ειναι για μενα μια γλυκεια προκληση!!Προκληση του να αιχμαλωτιζω την στιγμη , να μαθαινω να ζω μεσα σε αυτη!!

Σας αφιερωνω λοιπον την πρωτη φωτογραφια

#Μαμα μου παει?Featured imageΟλα σου πανε μικρουλακι μου!!!!!!!!

Τα λεμε συντομα

Φιλια

Σχολιάστε

