Ενα μεγαλο ευχαριστω στο μπαμπα του παιδιου μου!

Εχω ακομα στο μυαλο μου μα πιο πολυ σαν συναισθημα στην καρδια μου την στιγμη που ο γιατρος εδωσε το μωρο μου αγκαλια στο μπαμπα του λιγα λεπτα αφοτου  ειχα γεννησει.

Μεσα απο μια φωτογραφια θολη και κουνημενη , τραβηγμενη απο τα χερια της αδερφης μου που τρεμανε απο συγκινηση!Η πρωτη στιγμη που μπαμπας και γιος αντικρυζαν και αγκιζαν ο ενας τον αλλον για πρωτη φορα.

Ημασταν ηδη 12 χρονια μαζι τα 3 απο αυτα παντρεμενοι.Μετα απο τοσα βουνα που ανεβοκατεβηκαμε , τοσες πεδιαδες που διαβηκαμε , τοσες θαλλασσες που ταξιδεψαμε….ηρθε η μερα που μεσα μου ειχα ενα πλασματακι.Και το ηθελε οσο και εγω.Παρα τις δυσκολιες τις οικονομικες , τον δικο μου τον φοβο για τον τοκετο , ηταν εκει….διπλα μου.Σε ολη την διαρκεια της εγκυμοσυνης….τρυφερος , στοργικος , περιποιητικος και αγερωχος.Μαζι μου σε ολα.Σε χαρες και λυπες , σε αγωνιες και ενθουσιασμους.Στα μαθηματα ανωδυνου τοκετου και στο δωματιο λιγο πριν τον τοκετο ( γιατι επρεπε να μπω αναγκαστικα για καισαρικη ) με το σκουφακι του χειρουργειου ( το οποιο εχουμε ακομα ) να μου κραταει το χερι και να μου δινει δυναμη.

Οχι ο μπαμπας μας δεν ειναι ο πιο τελειος στον κοσμο.Εχει ελλατωματα που προσπαθει να βελτιωσει οπως ολοι μας.Οχι ο μπαμπας μας δεν εχει δουλεια ( πραγμα αρκετο για πολλους ως αποδειξη αγαπης ) αλλα εχει τα ταλεντα ολου του κοσμου στα χερια του.Μας προσεχει με τον τροπο που μπορει και τον προσεχουμε και εμεις γιατι ειναι ο μονος μπαμπας που εχουμε.

Μεγαλωσα με χωρισμενους γονεις που μεχρι το τελος εμειναν φιλοι!Αυτο ευχομαι για μας…..Ολα τα αλλα ας ξεθωριασουν…….ειθε το εγω να υποσκιαζεται παντα απο τον ηλιο της αγαπης!

Featured image

2 thoughts on “Ενα μεγαλο ευχαριστω στο μπαμπα του παιδιου μου!

  1. Υπέροχο κείμενο, Μαρία μου…και πολύ συγκινητικό.

    Συμβαίνει συχνά η λάμψη των παιδιών να επισκιάζει τους μπαμπάδες…αλλά πρέπει πάντα να τους θυμόμαστε και να τους αποδίδουμε ό,τι τους αξίζει.
    γιατί η αρμονική σχέση του ζευγαριού είναι αυτή που δημιουργεί ευτυχισμένα παιδιά.

    φιλιά
    Αλεξία

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

