Σκεψεις μιας Μαμας σε Κριση!!

Μαμα σε κριση??

Εγω?Που ολοι ελεγαν ποσο υπομονετικος ανθρωπος ειμαι και ποσο τυχερο θα ειναι το παιδι μου??

Μαμα σε κριση??

Εγω??Που λαχταρουσα αυτο το πλασμα μια ζωη??

Και ομως….σημερα ηταν μια απο εκεινες τις μερες τις δυσκολες……που ενα αισθημα ανικανοποιητου και αδυναμιας γεμιζει την ψυχη μου….που αναρωτιεμαι αν το παιδι ειναι ο Δημητρακης η εγω…..

Απο την  μια ενα παιδι….το παιδι μου….ο κοσμος μου ολος , που ζηταει με καθε τροπο την απολυτη προσοχη μου….δικαιωματικα ζηταει ολο μου το ειναι….Απο την αλλη μια κοινωνια που εχει αποφασισει οτι πρεπει να παλεψεις σκληρα για να επιβιωσεις……..Ποση δυναμη σου μενει πραγματικα για οτιδηποτε αλλο…..ακομα και αν αυτο το αλλο ειναι ο σπουδαιοτερος ρολος της ζωης σου.Το να εισαι γονιος.Να μεγαλωσεις εναν ανθρωπο ευτυχισμενο , εναν ανθρωπο που δεν θα χρειαστει να γιατρεψει τις πληγες του…….

Καθε βραδυ που ξαπλωνουμε αγκαλια , αφου πουμε τι μας αρεσε μεσα στην ημερα , αφου πουμε συγνωμη…..σε αγαπω….ονειρα γλυκα……, καθε βραδυ κοιμαμαι με την πιο αγνη σκεψη…..αυριο δεν θα ξαναφωναξω στο παιδακι μου…..αυριο θα του δωσω οτι ζητησει γιατι ξερω οτι το ζηταει επειδη το χρειαζεται….Καθε βραδυ η ιδια αγνη σκεψη…..!Θα τα καταφερω…..??

Και οσο γραφω μια φωνη ακουγεται μεσα στο μυαλο μου……Θα τα καταφερεις??

Τι λες??Αναρωτιεσαι αν θα τα καταφερεις??

Οταν λεμε ειναι ωραιο να μεινουμε παντα παιδια…..δεν εννοουμαι ακριβως αυτο….το σταδιο της ανωριμοτητας….σιγουρα οχι αυτο.Εισαι μαμα πια….μπορεις να αντλησεις την δυναμη ολου του κοσμου μονο με ενα βλεμμα του παιδιου σου…..!

Ναι!Ενα μονο του βλεμμα μπορει να σε βγαλει απο τον μικροκοσμο σου…….!

Featured image

2 thoughts on “Σκεψεις μιας Μαμας σε Κριση!!

  1. Μαρία μου…πόσο σε νιώθω!

    «κάθε μέρα καινούρια αρχή…», λέω και το έχω βάλει και στο μπλογκ μου πάνω πάνω για να μου το υπενθυμίζει και να παίρνω κουράγιο και δύναμη…

    φιλιά πολλά
    Αλεξία

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

