Ο Δημητρακης και οι καινουργιες λεξεις!!

Καποια ησυχα απογευματα συνηθιζουμε με το μικρουλακι μου να καθομαστε παρεα στο σαλονι.Εγω οκλαδον στο καναπε με το laptop αγκαλια να κανω λιγη δουλεια και ο Δημητρακης στο χαλι με ολα τα παιχνιδια γυρω του να τα βαζει σε σειρα και να σκηνοθετει!!

Τα αγαπω πολυ αυτα τα απογευματα , οχι μονο γιατι απολαμβανουμε την παρεα μας σιωπηλα , αλλα μαλλον για το αντιθετω!Απολαμβανω να τον παρατηρω να παιζει….και να μιλαει….γιατι το παιδι μου ολη την ωρα μιλαει!!!!Μιλαει!!!Ασταματητα!!!!!!!Και εκει που χαζογελαγα αμεριμνη φτανει στα αφτια μου μια λεξουλα καινουργια.Θα μου πειτε παιδι ειναι , μεγαλωνει , ολο και καινουργιες λεξουλες θα μαθαινει!!Ναι θα πω.Μονο που αυτη καπως ακουστηκε….να λιγο διαφορετικα…

Featured image

Τι ειπες Δημητρακη μου; λεω

Μα…Ας..απανταει!Το πρωτο σοκ η μανα!!!!

Τι σημαινει αυτη η λεξη Δημητρακη μου;Δεν νομιζω να υπαρχει….απαντω.( καθως εμεις οτι και να γινεται στο σπιτι μας αυτες τιςλεξεις προσπαθουμε να τις αποφευγουμε )

Υπαρχει μαμα λεει…..θυμασαι που ειχε ερθει σπιτι ο φιλος του μπαμπα και βλεπαμε μπαλα ; ε ετσι ειπε δωσε τη μπαλα βρε μα…α!!Εγω οχι απλα δεν θυμομουν τιποτα εκεινη τη στιγμη αλλα ειχα και γουρλωμενα τα ματια απο την εκπληξη!!!!!Εκπληξη που το θυμοταν , εκπληξη που το συγκρατησε , εκπληξη που καταλαβε την εκπληξη μου και συνεχισε να το λεει α σ τ α μ α τ η τ α και π ε ν τ α κ α θ α ρ α !!!!Ο Δημητρακης μου που απο την γρηγοραδα του να λεει αυτα που σκεφτεται τις περισσοτερες φορες τα λεει στρατσα πατσα….που εχω γινει η προσωπικη του μεταφραστρια!Και ομως αυτη τη λεξη την ειπε πεντακαθαρα!

Αφου περασα το πρωτο σοκ , αφου πηρα τη μαμα μου να περηφανευτω για τον κανακαρη μου και αφου γελαγα κανα μισαωρο σα χαζη , γυρισα πισω στη δουλεια μου και ο Δημητρακης μου στα παιχνιδια του!!!!

Featured image

Υ.Γ. : Απο εκεινο το απογευμα οταν εχει ξαναθυμηθει αυτη την λεξουλα απλα κανω πως δεν ακουω και την ξεχναει αμεσως!!!!

Εσας σας εχει τυχει κατι παρομοιο και πως εχετε αντιδρασει αληθεια??

Τα λεμε συντομα

Φιλια

5 thoughts on “Ο Δημητρακης και οι καινουργιες λεξεις!!

  1. Από την δική μου εμπειρία, Μαρία μου, θα σου πω τα εξής:
    αδιαφορία και σωστό παράδειγμα, νομίζω πως είναι η λύση.
    σε λίγο μεγαλύτερες ηλικίες, όμως, δεν ανεχόμαστε έτσι απλά τις βρισιές.

    Τα παιδιά αντιλαμβάνονται την δύναμη του λόγου και εμείς, από κοντά, τα καθοδηγούμε να τον χειρίζονται σωστά και κόσμια.

    την αγάπη μου,
    Αλεξία

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

