Η Διαιτα Των Μοναδων

Βασικοί κανόνες

  • Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6-7 μονάδες και οι άντρες 7-8
  • Οι γυναίκες που θηλάζουν μπορούν να ακολουθήσουν την δίαιτα των μονάδων καταναλώνοντας ημερησίως 6-8 μονάδες ανάλογα τις ανάγκες(ηλικία μωρού και ανάγκη για γάλα)
  •     σημείωση:Μετά απο συνεννόηση με τον γιατρό τους.
  • Η συντήρηση διαρκεί όσο χρόνο μας πήρε για να φτάσουμε στο επιθυμητό βάρος και με κατανάλωση 9 μονάδων ημερησίως(πχ 1 μήνας δίαιτας=1 μήνας συντήρηση)
  • Πίνουμε 6-8 ποτήρια νερό την μέρα
  • Κάθε τρόφιμο/υλικό αντιστοιχεί σε 0 ή 1 μονάδα.Τις ελεύθερες τροφές(0 μονάδες) τις καταναλώνουμε οποιαδήποτε στιγμή της μέρας
  • Στην δίαιτα των μονάδων δεν υπάρχει περιορισμός στην ποσότητα εκτός από ότι περιέχει αλεύρι και ζάχαρη.Πάντα όμως τρώμε με μέτρο
  • Όλες τις τροφές με μονάδα θα πρέπει να τις καταναλώνουμε εντός 1 ώρας αλλίως θα πρέπει να τις μετρήσουμε ξανά(πχ καφές με γάλα και γλυκαντικό=1 μονάδα.Αν καταναλωθεί μετά την 1 ώρα είναι 2 μονάδες)
  • Το λάδι μετριέται ανα είδος σε κάθε γεύμα.Ωμό=1 μοναδα,τηγανητό=1 μονάδα,ψητό=1 μονάδα κλπ(πχ  φάμε πατάτες τηγανητές με σαλάτα θα μετρήσουμε 1μονάδα για το λάδι που τηγανήσαμε τις πατάτες και άλλη 1 για το ωμό της σαλάτας)
  • Όλα τα ελέυθερα φρούτα(χωρίς μοναδα) καταναλώνονται οποιαδήποται στιγμή της ημέρας αρκεί να είναι ένα είδος την φορά αλλιώς θα χρεωθούμε από 1 μονάδα για κάθε φρούτο.Διαφορετικό φρούτο μπορούμε να φάμε αφού περάσουν 2 ώρες.(πχ 1 πορτοκάλι=0 μονάδες.1 πορτοκάλι+1 μήλο=2 μονάδες)
  • Όλα τα ελεύθερα λαχανικά(χωρίς μονάδες) καταναλώνονται και σε συνδιασμό μεταξύ τους χωρίς τον περιορισμό των φρούτων.
  • Τυποποιημένα προιόντα που περιέχουν πολλά συστατικά ,δεν μπορουν να υπολογιστούν οπότε  δεν τα καταναλώνουμε.
  • Φροντίζουμε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή τρώγοντας από όλες τις κατηγορίες τροφών.Όσπρια,λαδερά,πρωτείνη,λαχανικά,γαλακτοκομικά και φρούτα και δεν κρατάμε πολλές μονάδες για το βράδυ που το γεύμα μας θα πρέπει να είναι ελαφρύ
  • Η δίαιτα των μονάδων επιτρέπει την κατανάλωση κάποιων «παχυντικών» φαγητών,σνακ και γλυκών,καλό όμως είναι να υπάρχει  ένα μέτρο.
Τρόφιμα και μονάδες
   0 μονάδες    
Όλα τα φρούτα(εκτός πεπόνι,καρπούζι,μπανάνα,σταφύλια,σύκο,τροπικά φρούτα)
Όλα τα λαχανικά(εκτός καλαμπόκι,παντζάρι,πατάτα)
Καφές,κακάο,αφεψήματα
Ζαχαρίνη,φρουκτόζη,στέβια
Μπαχαρικά-μυρωδικά(ξερά & φρέσκα)
Λεμόνι/ξύδι
Αναψυκτικά light/σόδα
Μουστάρδα & κέτσαπ χωρίς ζάχαρη
1 μονάδα

Πεπόνι,καρπούζι,σύκο,σταφύλι,μπανάνα,

τροπικά φρούτα

Καλαμπόκι,πατάτα,παντζάρι

Όλα τα κρεάτα,πουλερικά,κυνήγι(ένα είδος την φορά)

Όλα τα ψάρια,θαλασσινά(ένα είδος την φορά)

Όσπρια(ρεβύθια,φασόλια,φακές,φάβα,

αρακάς,κουκιά)

Ζυμαρικά,ρύζι

Γάλα

Γιαούρτι

Αυγά

Τυριά(ένα είδος την φορά)

Βούτυρο,λάδι

Ζάχαρη λευκή & καστανή(ανα κουταλάκι)

Μέλι

Ταχίνι

Βρώμη(κουάκερ)

Αλκοόλ(ανα ποτήρι)

Ξηροί καρποί(ανα είδος)

Ελιές

φέτα ψωμί ή 1 παξιμάδι ή 3 φρυγανιές ή 1 πίτα για σουβλάκι ή 1 αραβική πίτα

3 κομμάτια πίτα ή 2 κομμάτια πίτσα(την γέμιση της πίτας και τα επιπλέον υλικά της πίτσας τα μετράμε ξεχωριστά)

Σημείωση:Οτιδήποτε δεν αναφέρεται στον πινάκα και αποτελεί μεμονομένο υλικό μετράει 1 μονάδα

Σημείωση : Τα άρθρα του συγκεκριμένου blog είναι καθαρά ενημερωτικά.Καλό θα ήταν πριν αρχίσετε οποιαδήποτε δίαιτα και ιδιαίτερα ομάδες ανθρώπων με προβλήματα υγείας να συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας ιατρό.

Πηγη

Featured image

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s