Αληθεια εσυ πως αντιμετωπιζεις την απογοητευση??

Αληθεια εσυ πως αντιμετωπιζεις την απογοητευση ? ? Την επιθετικοτητα ,το ψεμα , την αδικια ? ? Εγω σοκαρομαι , αντιδραω , στεκομαι και ξαφνικα βρισκω τον ευατο μου!!! Ακουγεται ευκολο , μπερδεμενο , καπως ??Και ομως…..οταν εισαι εντελως αγνος , καλοπροαιρετος , ρομαντικος θα με καταλαβεις…..Σε μια ζωη που πρεπει να παλεψεις να αγωνιστεις να μαθεις να ξεπερασεις λαθη και πονο , σε μια ζωη που πρεπει να μαθεις να εισαι ανθρωπος….υπαρχουν στιγμες που βρισκεσαι αντιμετωπος με προκλησεις….με ανθρωπους που ενω κανουν και αυτοι το δικο τους αγωνα για καποιο λογο σε γυρνανε πισω….σε αδικουν και σε προκαλουν…. Και εσυ πεφτεις στο λαθος….αμυνεσαι , αντιδρας….ευτυχως για λιγο…..ευτυχως μονο για λιγο…μερι την στιγμη που κατι δεν σου ταιριαζει , κατι δεν σου κολλαει….Και λες δεν ειμαι εγω αυτος ο ανθρωπος…δεν ειμαι εγω τετοιος ανθρωπος…. και απλα στεκεσαι…αφηνεις τα γεγονοτα να κυλησουν χωρις να σε αγγιζουν πια….Και αυτα περνανε και χανονται!!! Featured image Featured image Featured image Και εσυ βγαινεις δυνατος….οχι γιατι νικησες….οχι γιατι υπερισχυσες….μα γιατι προσπερασες… γιατι με καποιο μαγικο τροπο αναδυθηκε αυτη η δυναμη απο μεσα σου….η δυναμη της ενοτητας…το μεγαλειο της αγαπης….και απλα καταλαβες…. Για ολες αυτες τις στιγμες που εχεις αισθανθει ετσι…..να ξερεις δεν εισαι μονος…..απλα κλεισε τα ματια…κλεισε τα αυτια και  νιωσε την κατανοηση…την καλοσυνη…. ζησε την ζωη σου και προχωρα…. Featured image PS : Η μαγικη στιγμη που θα νιωσεις οτι καθε μα καθε στιγμη της απογοητευσης αξιζε!Και αξιζε γιατι βρηκες το κουραγιο να συνεχισεις…και γιατι στο δρομο σου συναντησες υπεροχους συνοδοιπορους!!

Σχολιάστε